Powered By Blogger

viernes, 17 de junio de 2011

Empanada trenada de carn i espàrrecs



Excusa nº 6: Provar una recepta nova


A casa ens agrada molt tot el què siguin plats com les quiches, les empanades, bé, bàsicament plats que tinguin pasta de full, pasta brisa, etc...

He de dir que el fet de posar beixamel a la carn, ha fet que aquesta queda molt melosa. Seguríssim que ho utilitzo per fer altres plats, com la mussaka amb una mica de beixamel....mmmm!

Ingredients:

300 gr de carn picada , jo vaig agafar pits de pollastre i els vaig picar amb la picadora
1 ceba
5 cullerades de tomàquet triturat
1 mànec d'espàrrecs
beixamel
1 polsím de formatge ratllat. Jo vaig fer servir parmigiano-reggiano
1 planxa de pasta de full o massa per empanada

Preparació:

Tallar la ceba i els espàrrecs en dauets petits, picar la carn. Sofregir la ceba i els espàrrecs en una paella. Quan estigui cuit, afegir el picat de pollastre. Afegir el tomàquet quan el pollastre estigui fet. Afegir el polsím de formatge, remenar, i anar posant la beixamel fins que agafi el toc que volgueu.

Estirar la planxa en forma rectangular. Ara imagina't aquesta planxa dividida en tres parts. La part central és on has de posar-hi el preparat de carn. Als costats fés talls obliquos per tota la planxa. Pensa que després aquestes tires resultants han d'embolcallar el preparat de carn. Quan estigui tota la planxa tallada, plega una tira sobre l'altre com si féssis una trena.
Pinzellar amb rovell d'ou batut o mantega i cap al forn a 225 graus(pre-escalfat prèviament) uns 20 minuts.

Bon profit!




No hay comentarios:

Publicar un comentario