Powered By Blogger

jueves, 12 de mayo de 2011

Pa de pessic a la tassa


Excusa nº 2:tinc gana i no hi ha res a la nevera!

Fa temps que vaig veure aquest pas de pessic a la tassa, i tenia moltes ganes de provar-l'ho. Al final avui m'he decidit. No tenia xocolata, aixi que és un pa de pessic normalet. Trobo que ha quedat soso, la propera vegada la xocolata sense dubtar, i la textura, bé, no és gaire del meu gust, però per moments puntuals que no tens res, és una molt bona solució. Com el forn no hi ha res!


Ingredients:

1 ou
3 cullerades soperes d'oli ( jo li he posat mantega fosa)
4 cullerades de llet
2 cullerades de xocolata en pols
2 cullerades de sucre
4 cullerades de farina
1 culleradeta de cafè de llevat
Colorant en gel vermell Americolor

Preparació:

Preparar-ho tot a la tassa en es farà el pa de pessic.
Posar l'ou i batre. Afegir l'oli, la llet, el sucre i la xocolata en pols i remenar perquè s'integri tot. Afegir la farina i el llevat i tornar a remenar bé. Afegir el coloran, amb una gota és suficient. Portar al microones a màxima potència ( 750W en el meu cas) durant 3 minuts. I voilà!

Aneu en compte amb el colorant, jo porto els dits ben vermells!




No hay comentarios:

Publicar un comentario